Tematy pomocy
Przed zamówieniem
- Jak złożyć zamówienie?
- Czas realizacji zamówienia
- Sposoby płatności
- Wysyłka towaru za granicę
- Faktura VAT
- Faktura Pro Forma
Po złożeniu zamówienia
- Stan Realizacji zamówienia
- Potwierdzenie zamówienia
- Modyfikacja złożonego zamówienia
- Numer konta
- Lokalizacja paczki
Po odebraniu paczki
FAQ
Potwierdzenie zamówienia
Za pobraniem
Po złożeniu zamówienia, jego status musi zostać potwierdzony. Oznacza to, iż w godzianch pracy, handlowiec przyjmujący zamówienie weryfikuje dostępność poszczególnych podzespołów, po czym potwierdza poprawność wpisanych danych drogą telefoniczną z Państwem.
Przedpłata na konto:
Po złożeniu zamówienia, pracownik weryfikuje poprawność danych, potwierdza też dostępność produktów. Gdy są dostępne, zostaje do Państwa wysłana informacja z numerem konta oraz danymi do przelewu.
Zamówienie zostaje potwierdzone po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie
WAŻNE: Nie ma możliwości wczesniejszego potwierdzenia zamówienia na podstawie potwierdzenia nadania przelewu.