Nie masz konta? Zarejestruj się przypomnij hasło

Logowanie: zapamiętaj

Infolinia 58 524 50 10

Potwierdzenie zamówienia

W zależności od wybranego sposobu płatności:
Za pobraniem
Po złożeniu zamówienia, jego status musi zostać potwierdzony. Oznacza to, iż w godzianch pracy, handlowiec przyjmujący zamówienie weryfikuje dostępność poszczególnych podzespołów, po czym potwierdza poprawność wpisanych danych drogą telefoniczną z Państwem.

Przedpłata na konto:
Po złożeniu zamówienia, pracownik weryfikuje poprawność danych, potwierdza też dostępność produktów. Gdy są dostępne, zostaje do Państwa wysłana informacja z numerem konta oraz danymi do przelewu.
Zamówienie zostaje potwierdzone po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie
WAŻNE: Nie ma możliwości wczesniejszego potwierdzenia zamówienia na podstawie potwierdzenia nadania przelewu.

Użytkowanie witryny