Nie masz konta? Zarejestruj się przypomnij hasło

Logowanie: zapamiętaj

Infolinia 58 524 50 10

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Dostałem Paczkę, ale po rozpakowaniu okazuje się, że karton zewnętrzny, jest od innego produktu niż zamawiałem.
Bardzo starannie pakujemy przesyłki wysyłane do naszych Klientów. Do pakowania wykorzystujemy bardzo często, jako zewnętrzne opakowania, kartony po innych produktach. Zamówiony przez Państwa towar na pewno znajduje się w środku, w oryginalnym opakowaniu.

Po rozpakowaniu przesyłki nie mogę nigdzie znaleźć dokumentu zakupu. Gdzie on się znajduje?
Na zakupione towary, wystawiamy zawsze faktury VAT. Fakturę wkładamy do folii ochronnej i przyklejamy na zewnętrzną część kartonu.

Na fakturze, poza polem "nabywca" widnieje również "odbiorca" z innymi danymi. O co chodzi?
Pole "ODBIORCA" pojawia się na fakturze w przypadku gdy kupujący wybrał inny adres dostawy niż adres siedziby firmy (zamieszkania). Jeżeli z różnych względów nie chcesz, aby ten adres pojawił się na fakturze zgłoś to handlowcowi przy potwierdzaniu zamówienia.
Modyfikacja otrzymanej faktury nie jest już możliwa. W takim przypadku klient chcący zmodyfikować te dane musi wystawić stosowną notę korygującą.


Czy możliwe jest sprawdzenie sprzętu w obecności kuriera?
W obecności kuriera można sprawdzić zawartość przesyłki (ma on obowiązek poczekać). Jeżeli zakup był dokonywany "za pobraniem", to taka możliwość będzie dopiero po uregulowaniu należności kurierowi. W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub braku części zawartości przesyłki, należy sporządzić z kurierem protokół szkody. Kurier wyposażony jest w odpowiednie druki. Protokół ten jest podstawą do złożenia ewentualnej reklamacji w naszej firmie. Brak protokołu sporządzonego przy dostawie może znacząco opóźnić lub uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tego tytułu.

Ważne: Kurier nie ma obowiązku czekać aż uruchomisz nowo zakupiony sprzęt.
Sprawdzenie przy dostawie powinno dotyczyć wyłącznie zgodności ilościowej i ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. Oczywiście wszystkie ewentualne wady, które wykryjesz po odebraniu przesyłki, będą rozpatrywane zgodnie z standardowymi warunkami reklamacyjnymi.


Sprzęt który zakupiłem nie działa. Co powinienem zrobić?
W takim wypadku, należy skontaktować się z naszym działem serwisu pod numerem telefonu: 58 524 50 07 lub drogą elektroniczną pod adresem: serwis@balta.pl

O firmie

Produkty

Użytkowanie witryny

Pomoc techniczna