Nie masz konta? Zarejestruj się przypomnij hasło

Logowanie: zapamiętaj

Infolinia 58 524 50 10

Odzyskiwanie etykiety z kluczem Windows (COA), uszkodzone nośniki instalacyjne

Niżej zawarte informacje dotyczą oprogramowania zakupionego w ramach licencji OEM. Jeżeli masz problem z oprogramowaniem zakupionym z licencją FPP (BOX), skontaktuj się z Infoliną Microsoft by uzyskać dodatkowe infrmacje (Infolinia Microsoft: 00 800 12 11 654, z tel. komórkowych: 22 594 1999).


Zniszczona/zgubiona etykieta z kluczem


Jeżeli Twoja etykieta z kluczem produktu została zniszczona lub zgubiłeś ją, możesz za naszym pośrednictwem uzyskać duplikat.

Wymagane będzie podanie kilku niezbędnych danych dotyczących zakupu oraz źródła pochodzenia licencji. Nasi sprzedawcy udzielą wszystkich niezbędnych informacji.

Uwaga:
- Nie będziemy mogli Ci pomóc, jeżeli uszkodzona/zniszczona etykieta dotyczy systemu Windows zakupionego razem z notebookiem i system ten został zainstalowany przez producenta notebooka. W takim przypadku skontaktuj się z pomocą techniczną producenta notebooka.
- Zgodnie z warunkami licencji OEM, niedopuszczalne jest przenoszenie licencji pomiędzy komputerami. Jeżeli Twoja etykieta została uszkodzona gdy chciałeś ją przekleić na inny komputer, to nie zostanie wydany do niej duplikat.
- "Przetarcie" niektórych etykiet z kluczem (oznaczone na poniższym zdjęciu literą "A") nie jest uszkodzeniem etykiety, a zabezpieczeniem przed podrabianiem. Jest to normalny wygląd etykiety.
Zniszczony nośnik instalacyjny


Jeżeli podczas instalacji oprogramowania OEM okaże się, że:
- nie można uruchomić instalatora,
- został uszkodzony nośnik,
- nośnik był uszkodzony w momencie odbioru
Pamiętaj, że możesz skorzystać z naszej pomocy w celu uzyskania nowego nośnika.

Wymagane będzie podanie kilku niezbędnych danych dotyczących zakupu oraz źródła pochodzenia system. Nasi sprzedawcy udzielą wszystkich niezbędnych informacji.

Uwaga:
- Producenci notebooków zwykle nie dostarczają nośnika instalacyjnego do systemu Windows. Nośnik odtworzeniowy możesz przygotować sobie samodzielnie, korzystając z danych zawartych w instrukcji obsługi. Jeżeli masz pytania na ten temat to skontaktuj się z serwisem Twojego producenta notebooka.


Pamiętaj:
- Pomoc w uzyskaniu nowych nośników lub odzyskiwaniu etykiety Windows (COA) jest świadczona w miarę możliwości. Jest to uzależnione od wielu czynników, na które możemy nie mieć wpływu.
- Firma Microsoft zakończyła sprzedaż systemu Windows XP i dlatego nie istnieje możliwość uzyskania nośników i etykiety z kluczem do tego systemu.

O firmie

Produkty

Użytkowanie witryny

Pomoc techniczna